BBCPersian.com | ايران

۱۳۸۸ اسفند ۲۳, یکشنبه

کاخ توپکاپی در استانبول

در کاخ توپکاپی بخشی به نام موزه اسلامی وجود دارد . در این اطاق کوچک زیر میزها و تابلوهای شیشه ای شما اشیائی که گفته میشود این اشیا باقیمانده از محمد است را میبینید داخل این موزه کوچک یک نفر قاری آیات شیطانی نشسته و گوشها را آزار میدهد حالا شما صدای مداوم آیات شیتانی را با اشیا این موزه کنارهم بگذارید تا ببینید چه حس وحشتی دارد / قرار گرفتن در فضای آن !!!! گفته میشود اینها عصا و شمشیر محمد است
گفته میشود در این موزه شمشیرهای مسلمانان وحشی و خون خوار معروفی من جمله:جعفر طیار-ابوبکر- عمر - عثمان- حمزه و ...... نگهداری میشود.این شمشیرهایی که در عکس میبینید بالایی متعلق به عثمان و پایینی که بزرگتر هست متعلق به علی میباشد.

گفته میشود این مهر مخصوص محمد است که به جای امضا پای نامه های او زده میشد. تصویر زیر نمایش حکاکی آن در ابعاد بزرگتر است

همان طور که میبینید روی مهر نام الله محمد رسول حک شده است . (مهر شیطان )


و جالب تر از همه اینها دو تا از دندانهای محمد هستند که زیر ذره بین برای دید بهتر بازدید کنندگان قرارش داده اند ؟؟؟


این تکه چرم که زیر قابی شیشه ای نگهداری شده است یکی از نامه های محمد است که در زیر آن هم مهرشیطانی زده شده است و جلب این که جوهر این مهر به نظر جوهر پلیکان میباشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!


این هم صندل و یا به عبارتی کفش پای محمد میباشد که در این موزه نگهداری میشود ! ای بابا این محمد خیلی خوش تیپ و با کلاس بوده !!!!!!!!!!!!!!!!! و او پاپتی نبوده !اما عکس پائین بیانگر چیز دیگری است !!!!!!!!!!!!!!
گفته میشود که : در یکی از وقتها که محمد روی تخته سنگی ایستاده بوده و سخنرانی میکرده جای پای ایشان روی آن قطعه سنگ نرم میفتد.آن سنگ را دوستداران رسول حفظ میکنند و بعدها داخل آن رابا طلای ذوب شده میپوشانند تا از گزند باد و آب محفوظ بماند.حالا این جای پای محمد است که میبینید. بیشتر شبیه به جای پای خراست تا آدمی زاد !

داخل این جعبه ظریف و زیبا تکه هایی از موی ریش محمد نگهداری میشود !!

این صندوق هدیه یکی از پادشاهان به محمد است.در این صندوق آیات شیطانی مکتوب و بخشی از قبای محمد نگهداشته میشده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دنبال کننده ها